Direct reserveren? Bel dan naar (NL) +31 13 – 50 70 100 (BE)+32 478-507589

Wok Wonderland is ook te vinden op Facebook

Hoe werkt het

Moet ik reserveren?
Reserveren is niet verplicht, maar wel gewenst. Om te voorkomen dat wij geen tafel meer beschikbaar hebben of dat u lang moet wachten, is het fijn om een tafel te reserveren op het gewenste tijdstip voor u en uw gezelschap. U kunt gemakkelijk telefonisch reserveren (NL: +31 135 07 01 00/ BE: +32 478 50 75 89) of via onze website en een reservering aanvragen. Indien u via onze website een reservering heeft aangevraagd, zullen wij dit zo spoedig mogelijk bevestigen. Bij de reservering dient u duidelijk uw aankomsttijd, uw arrangement (2 á 3 uur), het aantal personen, telefoonnummer en e-mailadres door te geven.

Hoe werkt betaling en wat als ik wil natafelen?

U betaalt vooraf voor een 2 uur of 3 uur arrangement en de tijd start direct na uw betaling. Indien u langer wilt genieten van onze arrangement dan initieel gepland is, is dit natuurlijk geen probleem. Vraag één van onze collega’s of uw tafel nog beschikbaar is, indien dat het geval is kunt u uw arrangement verlengen voor maar liefst € 5,00,- per persoon per extra uur.

Is er een korting aanwezig bij verjaardagen, jubileum of bruiloften?

Jazeker! Wilt u op uw speciale dag het vieren bij ons? Dan krijgt de jarige of bruidspaar (op dezelfde dag) 20% korting op hun eigen arrangement! Bij groepen boven 20 volwassenen kan de jarige of bruidspaar gratis bij ons dineren! Let op: deze korting geldt niet op Brunch, feestdagen en kan niet gecombineerd worden met andere acties.

Hebben jullie een spaarkaart/ VIP pas?

Trouwe klanten dienen natuurlijk beloond te worden! Indien u een VIP pas wilt aanvragen dient u eerst bij ons de pas te registeren met uw e-mailadres. Daarna kunt u uw pas online activeren en kunt u naderhand online zien hoeveel u heeft gespaard. Bij iedere euro besteding ontvangt u één spaarpunt en bij elke 300 punten krijgt u 15 euro korting. Let op: deze korting geldt niet op feestdagen, bij de afhaal, kan niet gecombineerd worden met andere acties en is niet geldig tijdens onze brunchbuffet.

 

Wordt er gelet op specifieke dieetwensen, allergenen of maagverkleiningen?

Wij doen ons uiterste best om ieder gast naar zijn/haar wens te krijgen. Ook gasten met specifieke wensen of allergenen kunnen bij ons terecht. Laat het ons weten bij reservatie en binnenkomst zodat wij hier extra aandacht aan kunnen besteden en u kan adviseren wat u beter wel of niet kan consumeren. Jammer genoeg hebben wij geen uitzonderingen voor gasten met een maagverkleining.

 

Overige reglementen

  • Heeft u een favoriete tafel? Laat het ons weten tijdens reservering, wij zullen hier rekening mee houden tijdens het plannen van de tafels. Echter is het helaas niet altijd mogelijk om iedereen van zijn/haar favoriete tafel te voorzien.
  • Bent u te laat of verhinderd? Laat het ons zo spoedig mogelijk weten! Wij houden namelijk uw tafel voor 30 minuten gereserveerd, daarna zijn wij genoodzaakt om deze vrij te geven.
  • Huisdieren zijn niet toegestaan binnen ons restaurant.
  • U kiest vooraf welk arrangement u wilt (2 á 3 uur), nadat u heeft betaald en aan uw tafel zit begint de tijd. Na het verstrijken van uw tijd wordt uw arrangement automatisch verlengd.
  • Wij houden van experimenteren en ervoor zorgen dat bij ieder aankomst weer een nieuw gerecht bij komt! Omdat wij een wisselende menu hebben met verschillende gerechten kan het zijn dat niet iedere keer dezelfde gerechten beschikbaar zijn. Zo kunnen wij ieder gast tevreden houden en verschillende gerechten aanbieden aan onze gasten.
  • Bent u met uw kinderen? Gezellig! Wij hebben een groot kinderspeelhoek waar zij graag in willen spelen! Houdt u er echter wel rekening mee dat de ouders verantwoordelijk zijn voor de kinderen.
  • Om verspilling te voorkomen, vragen wij u om alleen te pakken wat u op kunt krijgen. Bij verspilling behouden wij het recht om de verspilde gerechten in rekening te brengen.
  • Het is niet toegestaan om (restanten van) eten en drinken mee te nemen.
  • Wij maakt gebruik van beeldregistratie. Bij noodzaak kunnen deze beelden verstrekt worden aan de officiële justitie.
  • U bent te allen tijde zelf verantwoordelijk voor uw eigendommen. De directie stelt zich niet aansprakelijk voor schade aan u of aan uw eigendommen en/of verlies van uw eigendommen tijdens uw verblijf.